تبلیغات
مطالب اینترنتی - ویژگیهای بازار هدف را چگونه درک کنیم؟
مطالب اینترنتی



مفیدستان:

target-market

قبل از شروع درک بازار هدف ابتدا باید مقاله «بازار هدف چیست» را بخوانید و سپس سعی کنید خصوصیات این بازار را درک کرده و برای موفقیت بهتر تلاش کنید.

به گزارش آلامتو و به نقل از ibazaryabi.com؛ به‌منظور بالا بردن اثربخشی بازاریابی و فروش خودتان، باید به‌خوبی متوجه شوید که بازار هدف شما از چه بخش‌هایی تشکیل‌شده است – یعنی هرگونه اطلاعات جزئی و کوچک را در مورد آن به دست آورید. جمع‌آوری و تحلیل این نوع از اطلاعات به شما کمک می‌کند که محصول شما برای چه گروه‌هایی از مخاطبین موجود در بین افراد حاضر در بازار هدف شما دارای جذابیت است؟ زمانی که این اطلاعات را به دست آوردید، برای هر بخش از بازار هدف می‌توانید استراتژی بازاریابی و فروش خاص خودتان را بکار بگیرید.

برای این کار بهتر است بازار هدف خود را بر اساس معیارهای زیر مورد تحلیل و بررسی قرار دهید:

موقعیت جغرافیایی:

بازار هدف شما در کجا واقع‌شده است؟ باید آن‌ها را بر اساس کشور، شهر، شهرستان و منطقه محلی که در آن واقع‌شده‌اند تقسیم‌بندی کنید. حتی می‌توانید خصوصیات آب و هوایی موجود در هر یک از این بخش‌ها را هم در تحلیل و برنامه‌ریزی‌های خودتان لحاظ کنید.

ویژگی‌های جمعیت شناختی:

چندین ترکیب جمعیتی مختلف وجود دارد که به این منظور می‌توانید مورداستفاده قرار دهید. اما معمول‌ترین آن‌ها شامل سن، جنسیت، درآمد، تعداد اعضای خانواده، سطح تحصیلات و شغل است.

صفات روان‌شناختی:

این نوع تقسیم‌بندی تلاش‌ها و فعالیت‌های شمارا معطوف به یک گروه خاص و کوچک از مشتریان با نیازهای تخصصی بر اساس شخصیت، علائق، ارزش‌های فردی، طبقه اجتماعی و سبک زندگی می‌نماید. در این روش شما به‌شدت نیاز به تحقیق و بررسی دقیق و بسیار موشکافانه در مورد ویژگی‌های اعضاء تشکیل‌دهنده بازار هدف خود تا جای ممکن دارید تا بهترین نتیجه ممکن را هم‌کسب کنید.

صفات رفتاری:

اینکه مشتریان نسبت به خرید یا امتحان کردن یک محصول با خدمت چگونه رفتار می‌کنند، اطلاعاتی مهم و حیاتی است که در زمان تلاش برای درک درست و کامل بازار هدف خود حتماً و حتماً باید به آن توجه داشته باشید. ویژگی‌های رفتاری کلیدی شامل مزایای موردنظر، فراوانی خرید، حجم خرید در هر نوبت خرید، آمادگی و تمایل به خرید، وفاداری به محصول و برند، موقعیت کاربر و تصمیم وی است.

تمام این معیارها و اطلاعات به شما بیشتر و بیشتر کمک می‌کند تا از برون و درون بازار هدف خود به‌خوبی کسب اطلاع کنید. سپس متوجه می‌شوید که پیش‌ازاین به چه گروه‌های مردمی یا بازارهای تخصصی و در کدام مناطق جغرافیایی محصولات و خدمات خود را ارائه می‌کردید. درنتیجه اطلاعات کامل و کافی برای توسعه دادن مؤثر استراتژی‌های بازاریابی و فروش خود در اختیار خواهید داشت تا هر گروه موردنظر را به‌خوبی به برند و محصول خود جذب کنید و این‌گونه بازار هدف اصلی خود که متشکل از بازارهای تخصصی کوچک‌تر است را تشکیل دهید. بازاریابی جاویژه بدون شک یک‌راه مطمئن برای افزایش فروش در هر کسب‌وکاری است. پس اگر نمی‌خواهید در آینده نزدیک کسب‌وکار خود را از دست بدهید، همین امروز شروع به استفاده از آن بکنید.

نتیجه‌ای که می‌خواهیم از این مطلب بگیریم، کاملاً واضح و روشن است که – امروزه خریداران آنلاین از هر زمان دیگری هوشیارتر هستند و هیچ تمایلی به ‌قرار گرفتن در کنار گروه‌های دیگری از مشتریان در یک دسته و دریافت یک پیام تبلیغاتی یکسان و ثابت نیستند. به‌منظور جلب‌توجه آن‌ها باید در سطحی شخصی‌تر آن‌ها را درک کرده و نیازها و خواسته‌های آن‌ها را بشناسید تا فروش و موفقیت بیشتری را از آن خود بکنید.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

چگونه مردان را عاشق خود کنیم؟چگونه مردان را عاشق خود کنیم؟آیا تا به حال با خود اندیشیده‌اید چرا بعضی دخترها بیش طرز تهیه پیتزا تابه ای بدون فر چگونه بدون فر …تشخیص عشق واقعی چگونه است؟ چگونه بفهمیم کسی که ادعای دوست داشتنمان را دارد واقعاً ویژگیهای فروشنده موفق و روشهای افزایش فروشچگونه اعتماد مشتریان را جلب کنیم سایت زیبا وب ، سایت مفید برای ایرانیانپایگاه علمی سرگرمی و تفریحی آموزش درآمد …مشاور همراه ایمیل تمامی فعالیت های خودمان را لحاظ حفظ حقوق مؤلفین و قانون کپی رایت مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایرانآموزش …سال مصادف با سی ویکمین سال فعالیت مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران می باشد فعالیتی نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …لطفا نقاشی ساختمان قلی پور را با شماره بشناسیدچگونه دخترها را عاشق خود کنیم • مجله پزشکی آسان طبروانشناسیدختر چگونه یک دختر را عاشق خود کنیم بزرگترین مشکلی که اکثر پسر ها در این ارتباط دارند چگونه برای کارشناسی ارشد برنامه ریزی و مطالعه کنیم…نکات آمادگی در کنکورهاچگونه برای کارشناسی ارشد برنامه ریزی و مطالعه کنیم این سوالی است که معمولا پنگان مقایسه سبک مدیریت آمریکایی و سبک …پنگان مقایسه سبک مدیریت آمریکایی و سبک مدیریت ژاپنی نظریه نظریه نظریه مدیریت راههای افزایش اعتماد به نفس ،زندگی بهتر ،روشهای …پاسخ هاشمی‎طبا به میرسلیممن وقت مردم را تلف کردم یا آقایی که کشور راپر از اتبلیغ کرد ویژگیهای بازار هدف را چگونه درک کنیم؟ ویژگیهای بازار هدف را چگونه درک » ویژگیهای بازار هدف را هدف را چگونه درک کنیم ویژگیهای بازار هدف را چگونه درک کنیم؟ چیز دانلود مجله اینترنتی ویژگیهای بازار هدف را چگونه درک کنیم ویژگیهای بازار هدف را چگونه درک کنیم؟ ویژگیهای بازار هدف را چگونه درک کنیم؟ ویژگیهای بازار هدف را ویژگیهای بازار هدف را چگونه درک کنیم؟ قبل از شروع درک بازار ویژگیهای بازار هدف را چگونه درک کنیم؟ ویژگیهایبازارهدفرا ویژگیهای بازار هدف را چگونه درک کنیم قبل از شروع درک بازار هدف بازار هدف را چگونه درک ویژگیهای بازار هدف را چگونه درک کنیم؟ ویژگیهای بازار هدف را چگونه درک مقاله «بازار هدف چیست» را چگونه سیر را مصرف کنیم ویژگیهای بازار هدف را چگونه درک کنیم؟ اطلاعات جامع و مفید ویژگیهای بازار هدف را چگونه درک هدف را چگونه درک کنیم ویژگیهای بازار هدف را ویژگیهای بازار هدف را چگونه درک کنیم؟ مفیدستان ویژگیهایبازارهدفرا ویژگیهای بازار هدف را چگونه درک کنیم قبل از شروع درک بازار هدف ویژگیهای بازار هدف را ویژگیهای بازار هدف را چگونه درک کنیم؟ تیتر یاب بازار هدف را چگونه درک هدف را چگونه درک کنیم ویژگیهای بازار هدف را چگونه با بچه بد غذا رفتار کنیم؟ چیز دانلود مجله اینترنتی ویژگیهای بازار هدف را چگونه درک کنیم ویژگیهای بازار هدف را چگونه درک ویژگیهای بازار هدف را چگونه درک کنیم؟ خبرها ویژگیهای بازار هدف را چگونه درک ویژگیهای بازار هدف را چگونه درک کنیم؟ ویژگیهای بازار هدف

مطلب ویژگیهای بازار هدف را چگونه درک کنیم؟ در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :ویژگیهای بازار هدف را چگونه درک کنیم؟
http://mofidestan.ir/%d9%88%db%8c%da%98%da%af%db%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%87%d8%af%d9%81-%d8%b1%d8%a7-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%da%a9-%da%a9%d9%86%db%8c%d9%85%d8%9f/



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : نویسنده وبلاگ
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی